Pasen met een nostalgisch tintje


Mijn eerste paaskrans is klaar. Ik heb gebruik gemaakt van een strokrans met daarop tillandsia, foamroosjes in twee maten, besjes, veertjes en kwarteleitjes.


Op twee kandelaars heb ik twee mos eieren gemaakt. Binnen ei is van steen. Had ik eerst beplakt met servetten, maar vond het toch niet zo leuk. Touw er om heen gebonden en nog een roosje opgeplakt.



Het staat nu op een dienblaadje op mijn salontafel, samen met een boomstronk die ik ook versiert heb met hetzelfde materiaal als de tillandsia krans.


's Avonds heb ik er nog twee kleine waxinelichtjes bij branden, maar voor de foto heb ik ze even weggehaald.


Fijne dag,


Reacties

  1. Hoi Laura, via via kwam ik op je blog en ik heb zitten genieten. Wat maak jij mooie diverse creaties. Deze krans is een plaatje om te zien, heel gezellig.
    Je hebt er een fan/volger bij hoor.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Miranda, Dank je wel voor je leuke reactie. Ik heb net heel even snel op je blog gekeken, maar wat maak jij ook een mooie dingen. De kaarten en de pocketletter. Ik ga op m'n gemak eens even rondsnuffelen. Alvast een fijn weekend, groetjes Laura

      Verwijderen
  2. Wat een mooi brocant sfeertje. Daar houd ik wel van. Mooi ook met dat oud roze erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Corrie. Alvast een fijn weekend, groetjes Laura

      Verwijderen

Een reactie posten