Paaskransen


De paaskransen die ik wilde maken zijn klaar. Drie heel verschillende in verschillende kleuren.

De paarse is voor mijn moeder en is een hangkrans geworden voor aan haar voordeur. Basis is een strokrans die ik omwonden heb met touw. Daarna hier en daar wat plukjes bruin sisal er op geplakt en de rest van de paas versiering zoals een klein vogelhuisje, vogeltjes, veertjes, bloemetjes en eitjes.


De witte heb ik voor mijzelf gemaakt en hangt ook buiten aan de muur. Ook van deze is de basis een strokrans die gebonden is met mos en spagnum en nog een andere soort mos. Eitjes, witte bloemetjes, veertjes en twee nestjes.






En als laatste een krans voor bij mijn vader. In een beetje bonte kleurtjes, want daar hield hij wel van. Het kon niet kleurig genoeg. :)

Ook van deze is de basis weer een strokrans en alleen gebonden met mos.


Hier en daar een plukje tillandsia en sisal en daarnaast natuurlijk eitjes, bloemetjes en wat foamroosjes.


Alvast een fijn weekend!




Reacties

  1. wauww schitterende paaskransen Laura,
    alle drie even mooi
    liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Martine. Alvast fijne paasdagen. Groeten Laura

      Verwijderen
  2. Wat een prachtige paaskransen heb je gemaakt Laura, eigenlijk kunnen ze toch het hele voorjaar wel. Het zijn plaatjes, daar moet je wat langer van genieten ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten