Voor de jarige


Voor mijn moeders verjaardag dit dienblaadje gemaakt. In de kopjes en het eierdopje eerst de bolletjes geplant. Daarna deze op het dienblaadje vastgeplakt met een lijmpistool. Vervolgens de mos vastgeplakt en de rest van de versiering. Takje, besjes en de vogeltjes.




Een servettendecoratie. Een lege wijnfles en een pindakaas pot wit gemaakt met gesso. (2 lagen), daarna met witte acrylverf. Na droging servetten er op gemaakt met mod podge. Ook weer een klein dienblaadje en ook beplakt met een servet.


En een éénvoudig maar wel grappig beterschapskaartje.



Bedankt voor het langskomen en een fijne avond verder!




Reacties

  1. Prachtige creatie's, krijg ik weer inspiratie van.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier zal je moeder vast heel blij mee zijn. En je flessen/potjes zijn goed gelukt. Ik heb ook wel eens een poging gewaagd maar dat was niet echt geslaagd. Maar ik zie dat jij ze ook nog geverfd hebt, en dat deed ik niet.
    Dus, tip onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Corrie. Voor de flessen 2 lagen gesso (te koop bij de Action), dan eventueel laagje verf (decoverf Action) en dan plakken maar. (Mod Podge, ook van de Action). Als je hier Action roept ontploft mijn huis, zeggen mijn jongens altijd. hahaha........

      Verwijderen

Een reactie posten