Wie schrijft die blijft!




Het is alweer een hele tijd geleden dat ik wat op mijn blog geplaatst heb. Stilgezeten heb ik niet, ik heb geschreven. Ik ben er mee begonnen in de de laatste maanden dat mijn vader erg ziek was. Je hebt veel gedachten, dingen die je wilt zeggen, maar dat gaat dan beter op papier. Tot nu toe ben ik er mee doorgegaan. Het helpt mij in moeilijke momenten die ik nog steeds heb. Aan de andere kant is het gewoon leuk om te schrijven, mooie plaatjes en spreuken er bij te plakken.

Het knutselen is dus een beetje op de achtergrond geraakt. De inspiratie en zin ontbraken.




Inmiddels heb ik al een hele verzameling bij elkaar geschreven en geplakt




en het zijn stuk voor stuk 'kindjes' van mij geworden.





Voorlopig blijf ik hier mee doorgaan, gewoon omdat ik er veel plezier in heb. Daarnaast houd ik ook nog een fauxbonichi journal bij. Dit is ook een soort agenda waar je in bijhoudt en opschijft wat je doet en dan met leuke tekeningetjes erbij. Dit doe ik nog niet zo heel erg lang, vanaf begin dit jaar. Ook erg leuk om te doen. Binnenkort zal ik hier ook foto's van maken.

De zin om kaartjes en zo te maken begint wel weer te kriebelen, net zoals het maken van andere dingen. Het had allemaal even zijn tijd nodig om weer te zijn waar ik nu ben.


Fijn weekend!


Reacties