Halloweenknutsels



Ik heb wat met Halloween. Elk jaar 'moet' ik wat in elkaar knutselen voor in en om het huis. Bewaren doe ik het nooit. Als het me verveelt gaat het weg en maak ik volgend jaar weer wat anders.


Een 'Halloween taart', althans zo begon het. Drie lagen oases op elkaar geplakt met een lijmpistool en zwart geschilderd. Op de lagen allemaal 'ogen' als versiering geplakt en het decoreren kon beginnen. Spinnen, doodshoofden met licht, muisjes en spinnen rag. Ik vond hem toch wat missen, dus ik heb er later nog armen en benen aangemaakt. Creepy!




Daarna nog een krans. Strokrans eerst omwikkeld met zwarte dikke wol en pompoenlampjes er in vastgemaakt. Versierd met zwarte boa veren, skeletje, paarse strikjes en een doodshoofd die ook weer licht geeft.




Ook een skeletje moet wel eens naar het toilet :))




En een heksenhoed voor buiten





met een klein bezempje. Is eigenlijk een palmtak, maar kon prima als bezem fungeren.




Bedankt voor het langskomen en een fijne dag!






Reacties

Een reactie posten