Hortensiakrans


Ik heb vorige week een hortensiakrans gemaakt. Hij begint al aardig in te drogen, maar ik wilde hem toch nog even laten zien. De hortensia's komen uit eigen tuin. Om ze op een krans te binden waren ze niet stevig genoeg, dus ik hem ze in een oasisring gestoken. Wel lekker vol, zodat als ze indrogen er geen gaten in vallen.


Het staat heel gezellig op tafel en nu het 's avonds toch al vroeger donker wordt, brandend met een kaars er in. Sfeerlicht komt van de Action (kan ook niet anders hahaha).



Fijne dag allemaal!



Reacties

  1. geweldig wat een mooie hortensiakrans
    ja ik ben helemaal weg van kransen
    heb er vorige week ook èèn gemaakt
    en ook de hortensia's in een oasekrans gestoken
    ja deze ziet er echt suuuuuuuper mooi uit
    staat zo gezellig met het windlicht
    vooral s`avonds als de kaars brand

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige krans, Laura! Ik ben dol op hortensia!
    x Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten