Frutseltjes



Ik heb weer wat kaartjes gemaakt. Met de mooie plaatjes van Brocante Brie en Janet K.design is het helemaal niet moeilijk om er een mooie kaart van te maken. De plaatjes zijn van zichzelf al zo mooi, dat je er weinig aan toe hoeft te voegen.

Onderstaande kaart had ik voor mijn vriendin gemaakt. Ik heb er alleen nog wat roosjes en een strik opgeplakt. Dit plaatje komt van het blog van Brocante Brie.





Bij deze kaart heb ik het randje omgehaakt en er daarna nog een mooie strik en wat roosjes opgeplakt. Het plaatje komt van JanetK.design.








En als laatste een envelop met inhoud voor een zieke medeblogster.





Ik had er o.a. deze omgehaakte fotootjes ingedaan.





Ik heb de envelop natuurlijk wel een beetje vrolijk gemaakt. :))





Fijne dag!!







Reacties

  1. Hallo Laura,
    Was een tijdje niet aan het bloggen geweest, dus moest ff bijlezen bij je hihihi.
    Jij hebt de laatste tijd niet stil gezeten. Het ziet er allemaal gaaf uit, top!!!

    Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaartjes heb je weer gemaakt.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alleen van de envelop moet je medeblogster al een beetje opknappen, wat een gezelligheid allemaal, ook je kaartjes zijn prachtig, de bovenste staat te pronken in mijn "hart"..
    veel liefs van Laura.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij maakt ook leuke dingen zeg! En er komt natuurlijk een tekening jouw kant op!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie omhaakte kaartjes ! ik weet hoeveel werk dat is !

    liefs, Ellen

    http://ietsiepietsiekitschie.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaartjes leuk om te versturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah wat leuk en wat lief allemaal!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Laura
    Wat een mooie kaartjes heb je weer gemaakt. Lief dat je mij ook even linkt.
    Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige kaarten Laura.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten