Kaartje en omgehaakte potjes



Voor mijn moeders verjaardag heb ik dit kaartje gemaakt.






De binnenkant vond ik een beetje kaal, dus ik heb er twee nostalgische plaatjes ingeplakt. Ze komen van dit blog.





En een dienblaadje met omgehaakte potjes. Op het moment zie je ze op allerlei blogs en in allerlei variaties voorbij komen. Het oorspronkelijke patroon komt van Thea, en op haar blog vindt je dan ook de beschrijving.









En voor mijn moeder natuurlijk in haar lievelingskleur paars.





En zo ziet het er uit als het brandt.


Fijne dag verder!








Reacties

  1. Gefeliciteerd met mams, en wat een prachtige kaart heb je gemaakt zeg, en die potjes, in mams lievelingskleur, zijn ook schattig...
    veel liefs van Laura.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog van harte gefeliciteerd en wat een prachtige kadootjes heb je gemaakt , die potjes zijn superrrrr leuk !!

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allereerst van harte gefeliciteerd met je moeder en je hebt een hele mooie kaart voor haar gemaakt.
    De omgehaakte potjes zijn ook heel leuk.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Laura gefeliciteerd met je moeder, is die net zo creatief als jij? Je hebt een schitterende kaart gemaakt. DIe potjes zijn ook prachtig.
    liefs Meijra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan die theelichtjes niet vinden bij thea. Of heb jij meerdere Thea's
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Meijra, als je op de naam Thea klikt kom je op haar blog.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten