Kerstknutsels




Ieder cadeautje heeft zijn bestemming bereikt dus ik kan het laten zien.

Een waxinelicht huisje. Het oorspronkelijke idee en beschrijving hoe je zo'n huisje kunt maken komt van het blog van Francis. Mijn vriendin had hem gemaakt en van haar heb ik ook een hoop ideetjes overgenomen.





Bovenstaande heb ik zelf gehouden en onderstaande staat nu bij mijn vader en moeder.





Dan twee arresleetjes. Eén heb ik aan mijn vriendin gegeven en de andere aan mijn vader.






Met nog een doosje 'rendierenpoep'. Eigenlijk moesten er chocolaatjes in, maar aangezien mijn vader op zijn dieet moet letten, heb ik er mentosjes ingedaan.





Fijne dag!









Reacties

  1. Tis allemaal even prachtig en gezellig... leuk idee die rendierenpoep voor paps...
    liefs van Laura.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gedaan. Je bent lekker creatief geweest de laatste tijd.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo wat heb je dat allemaaFijne jaarwisseling!l prachtig gemaakt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten