Dotee Dolls




Voor een swapje weer wat dotee dolls gemaakt.

Roodkapje (deze was voor mijzelf)



en deze voor een swap




Zorro (Antonio)



Voor de verandering heb ik Zorro beentjes gegeven, is weer eens iets anders. :))




en nog een keer The White Rabbit (Alice in Wonderland).

Hij heeft wat wijzigingen ondergaan. Ik heb het lijfje iets veranderd, en de oortjes breder en korter gemaakt en niet meer opgevuld zodat je ze een beetje kunt buigen en hij heeft wangetjes.









Bedankt voor het langskomen en een fijne dag!!






Reacties

  1. Wat een leuke creaties Laura.
    M'n complimenten hoe je hebt gemaakt.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tsjonge Lau, wat mooi, dat Roodkapje, prachtig zeg, wat ben je toch een wonderkind...........
    echt heel mooi...
    liefs van Laura.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. GEWELDIG.Ik vind ze zooo leuk die Dotee Dolls

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je Dotee Dolls zijn weer enig geworden !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn weer super mooi.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O mijn hemel, wat is dit mooi!!!!
    Zorro is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten