Inky summer journal




Het is voor mij altijd knutselweer, maar wat was het heet, eigenlijk geen knutselweer.:(( Dan maar met wat spulletjes beneden aan de grote tafel, grote ventilator ernaast en aan de slag. Wel erg warm maar niets doen is voor mij ook geen optie.

Op het blog van Marit stond een leuke workshop van een zomer art journal oorspronkelijk gemaakt door Kate Crane.

De materialen had ik, dus aan de slag met dit als resultaat, een fleurig boekje waar nog allerlei tags en vakjes in zitten om leuke dingen op of in te plakken.








Zo ziet mijn eettafel er dan uit. Het maken van de pagina's met dylusions inkt had ik hier al af. Het zeiltje wat er dan onder ligt is al weg. :))

Klaar om bewerkt te worden










met gesso en nog met allerlei stempels (geen foto van)





en zo zien je handen eruit. (hier valt het nog mee hahaha)







Fijne dag!





Reacties

  1. Wat een heerlijke kleur explosie heb je ervan gemaakt Laura. Super. En je handennzijnnbest nog schoon hoor... Ben heel benieuwd wat je verder in je boekje gaat maken.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh lekker, vieze handen..... hihi, maar wat een prachtig kleurrijk resultaat..........
    veel liefs van Laura.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten