Vakantieknutsels




De vakantie is weer voorbij en de blogpauze ook, dus ik probeer weer regelmatig wat te laten zien.





Dit is een speldenkussendotee. Een hele tijd geleden had ik hem voor een swap gemaakt maar hij was te groot uitgevallen. Ik heb toen een nieuwe kleinere versie gemaakt en die opgestuurd. Deze lag er maar te liggen en in de vakantie kreeg ik een brainwave om er een speldenkussen van te maken, leuk voor mijn verzameling. :)) Of het echt handig is...... hahaha.





En dan nog een 'wat voor handen is dotee', en dat is deze geworden, kabouter Schoonbron, genoemd naar de camping in Limburg waar we stonden. Ik had allerlei knutselspulletjes mee maar geen dingen om een dotee te maken. Dus ik heb een paar vaatdoekjes gekocht en een setje kinderknutseltjes en daar mee aan de gang gegaan met dit als resultaat. Mede geinspireerd door een stacaravan die in ons rijtje stond met allemaal kabouters er om heen. Lekker kits natuurlijk maar die mensen vonden het waarschijnlijk geweldig.





Hij hing gezellig te bungelen aan het lampje.





En als laatste een tekening in mijn art journaal. Het beschrijft wel een beetje mijn gevoelens van de eerste dagen omdat het de eerste keer was dat we weer met zijn tweeën op vakantie gingen zonder de jongens. :(( Het was wel even wennen...






Bedankt weer voor het langskomen en een fijne zondag!













Reacties

  1. Ze zijn weer prachtig Laura.

    Liefs Meijra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige dotees weer Lau, vooral het speldenkussen is erg mooi geworden, en het artjournal is echt iets voor jou, en we denken allemaal aan onze kinderen als we met vakantie zijn hoor.........
    heel veel liefs van Laura.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er weer leuk uit Laura.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze weer leuk geworden Laura, vooral die alles voor handen, leuk om dat eens te doen. en je Art tekening, geweldig.
    Helemaal te gek,

    Liefs
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten