Paasnaaldenmapje en speldenkussentje



Ik had een heel leuk paastafelkleed gekocht met allerlei nostalgische paasplaatjes. Niet om als tafelkleed te gebruiken, maar om wat met de plaatjes te doen.:))

Omdat ik speldenkussentjes en naaldenmapjes verzamel was het niet zo moeilijk te bedenken wat ik als eerste ging maken.

Het speldenkussentje is meer voor erbij, want spelden er in prikken kan natuurlijk niet omdat het toch een soort plastic is.


Het naaldenmapje

Voor de voor- en achterkant heb ik verschillende plaatjes gebruikt.





Ik ga nog wel proberen om het voorzichtig te strijken omdat er wel wat kreukeltjes in zitten.




en het speldenkussentje






Een fijne 2de Paasdag!





Reacties

  1. Het ziet er heel leuk uit. Jammer dat het plasticachtig is :-))

    groetjessss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe kom je op het idee zeg, wat leuk... maar voorzichtig met strijken hoor, het blijft plastic..
    veel liefs van Laura.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat superleuk!!!! Ben weg van de plaatjes.
    Heerlijk om zo'n tafelkleed te vinden en dan zoiets leuks er mee doen!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten