Dotees



Het is wat rustig aan het front maar dat komt omdat ik een beetje rommel met mijn gezondheid. Het betekent niet dat ik niets kan doen, maar gewoon niet zoveel als ik eigenlijk wil. :)) Ik heb een aantal dotee dolls gemaakt en die kan ik nu laten zien.


Voor een swap van de dotee dolls club heb ik onderstaande dotee gemaakt. Het thema was een ruitje maar er moest ook 'iets geks' op zitten.

Ik heb het gezichtje gemaakt van tafelzeil, een foute strik erop




en op haar rug zit een lieveheersbeest. Nou ik vind het zo wel gek genoeg :))




Eén helemaal van tafelzeil gemaakt. Ik vond het gewoon leuk om te proberen of dat kan. En ja het kan dus, maar je moet wel in één keer goed prikken, want het geeft wel gaatjes.






Weer één voor de club. Thema rood. Ze voelt zich wel een beetje 'gestrikt' :))






En als laatste weer één voor swapbot. Deze is weer naar Amerika verstuurd.
Het thema: 'Woman in History' Cleopatra.

Dit moest een dotee doll zijn met een nek en hoofd en proberen zo goed mogelijk aan te kleden. Deze dotee is niet zo mijn ding. Ik vind de gewone dotee dolls leuker om te maken. Alhoewel in deze vreselijk veel tijd zit, vind ik hem niet zo, maar ik wil hem evengoed wel laten zien.





Het is wel een hele lange post geworden.:))
Alvast een fijn weekend en tot de volgende keer.











Reacties

  1. Oh Laura, die onderste dotte, wat is die mooi.
    Ik vind die andere ook heel leuk, maar die Cleopatra achtige spant de kroon.
    Super leuk.
    meid, wat ga je doen?
    Niet teveel sukkelen hoor, en blijf uit dat ziekenhuis weg he.
    Heel veel beterschap en ik hoop dat je snel opknapt.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn weer super. Waar haal je de ideeen vandaan ?
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje, wat een mooie Dotees maak je! Vooral dat heksje van een paar berichten eerder vind ik schattig. Marieke ("Guusje" op swap-bot)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten