Dotee dolls



Eindelijk kan ik mijn swapjes laten zien die ik gemaakt heb. Ze zijn inmiddels verstuurd en ontvangen.

Deze dotee was een swap op Swapbot van de dotee doll club. Het thema was lente. Dus mijn doll heeft een lente/paas-achtig stofje met kuikentjes. Ze heeft ook nog een zakje waar een kuikentje van vilt in zit en een vilten mandje met eitjes.



Onderaan heb ik nog een beetje gras geborduurd met wat eitjes ertussen en aan haar staartje hangt een paaseitje.


De 2de dotee was een swap op de dotee dolls club van 'clubs'. Dit thema was bloemen. Dus ik heb een dotee gemaakt van een bloemig stofje. Het gezichtje is ook in de vorm van een bloem en op haar hoofdje ook nog een bloem. Nou bloemig genoeg?? :))




Haar haartjes zijn een beetje in de pipi langkous stijl en op haar buikje heeft ze nog een boeketje met roosjes met een labeltje er aan.




Mijn andere swapjes zijn nog niet ontvangen dus die kan ik nog niet laten zien.
Wordt vervolgt!!


Alvast een fijn weekend!


Reacties

  1. Wat lief zijn ze allebei, zoveel mooie details! groetjes, Marieke (Guusje)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke dotee's ! Met veel gevoel voor kleur en eenheid gemaakt. groeten van liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten