Weer een dotee doll



Voor een dotee doll swap heb ik deze dotee gemaakt. Het thema was fantasie en er moest minimaal één knoopje op zitten.
Toen ik met de haartjes bezig was moest ik aan Adèle denken, dus het poppetje heet Adèle.





Ik kan haar nu laten zien want Martha heeft hem gisteren ontvangen.

De achterkant van het poppetje.
Deze foto heb ik van Martha geleend, want ik was zelf vergeten om de achterkant te fotograveren.





En zo was ze ingepakt om te verhuizen naar haar nieuwe adres, waar ze nu aan de gordijnrail hangt samen met 160 anderen. Ja, echt waar, zoveel heeft ze er al.





Fijne avond!


Reacties

  1. Ach Laura, wat een poepie alweer.
    Ik vind ze zo enig.
    Jij weet er steeds weer een heel bijzonder Dotee popje van weet te maken.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kind, wat een dotje is Adele geworden, heel erg leuk........ en wat moet dat een mooi gezicht zijn zeg, 160 van die dotees aan een rail...........
    heel veel liefs van Laura.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend Laura wat een mooie creaties heb je weer gemaakt!
    Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn je dotees mooi! Leuk dat je meedoet met de zomer dotee swap op swap-bot, hopelijk bevalt het swappen en zien we je vaker! Marieke ("Guusje")

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten