De drie Wijzen uit het Oosten




Eigenlijk een dag te vroeg maar ik wilde het toch al vast laten zien. Het is nog gelukt. Voordat ik mijn zelfgehaakte kerststal in de doos ga doen tot volgend jaar, heb ik toch nog de drie Wijzen uit het Oosten afgekregen. Melchior met goud, Caspar met wierook en Balthasar met mirre. Volgens het bijbelse verhaal kwamen zij op 6 januari (Drie Koningen) aan met geschenken voor het kindje Jezus.









Nog een overzichtje van het gehele plaatje.








Ik heb nog wat nieuwe patroontjes gekocht om de kerststal uit te breiden. De herders, engel en kameel staan voor volgend jaar op de planning.


Fijne dag!


Reacties

  1. ach wat fijn dat de drie wijzen er nu ook bij zijn, mogen ze overzomeren in de doos.... maar het wordt wel heel leuk zo bij elkaar......
    liefs van Laura.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten