Kerstkrans van plastic zakjes




Ik heb een kerstkrans gemaakt van pedaalemmerzakjes. Het idee is niet van mijzelf hoor. Wil je hem ook maken dan kun je de werkbeschrijving vinden op het blog van Anneke.


Ik vond hem alleen een beetje kaal dus ik heb hem versierd met wat zilverkleurige kerstdingetjes. Een kralenslinger met zilverkleurige pompoentjes, een paar bloemetjes en ik heb nog een parellichtslinger er in gehangen. Het effekt als het brandt is wel grappig maar met kaarsjes vind ik hem leuker. Het komt waarschijnlijk ook omdat het LED-verlichting is en dat geeft toch een beetje fel blauwig licht. Het voordeel is wel weer dat het niet warm wordt en dat is toch wel belangrijk tussen het plastic. Het warme licht is dan toch wat zachter.

Het geheel is wel kitcherdekitcherdekitch, maar dat mag wel met kerst. :))


gewoon



met LED verlichting



en met kaarsjes




nog even een close-upje.



Bedankt voor het langskomen, ik ga nog even verder met mijn kerstdecoraties.


Een fijn weekend verder!


Reacties

  1. woh geweldig wat is die mooi geworden, ja ik vind het met theelichtjes ook iets mooier, lekker warme kleuren hè,
    ik heb de krans zelf ook versierd met een zwarte sterrenslinger en zwarte kleine kerstballetjes, en mijn dochter heeft het in de paars tinten gedaan,
    trouwens bedankt dat je een link naar mijn blog hebt gezet, dat vind ik erg leuk, goed weekend toegewenst.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Laura,

    wat een leuk idee! Zelf zou ik hem zonder ledlampjes maken..vindt het blauwe licht erin niet zo mooi.

    Groetjes Maris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke leuk is je krans geworden Laura...ziet er heel gezellig uit.....ideetje voor volgend jaar...kom nu al tijd tekort....knap gedaan hoor!! groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeeee wat een idee is dit zeg , ziet er superrrr leuk uit Laura !!

    Fijne zondag, groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat is ie mooi geworden zeg,ik had hem wel voorbij zien komen op een blog, maar die van jou is echt heel mooi geworden...
    heel veel liefs van Laura.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel dat je je mooie creaties met ons wilt delen.
    Ik heb genoten van het rondkijken op jouw blog.
    toppy!

    groetjes, Lenie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten