Laatste kerstknutsels



Ik wil nog even de laatste kerstknutsels die ik nog afgekregen heb, laten zien. Er stond nog veel meer op mijn to-do lijstje, maar dat is niet meer gelukt. Je ziet zoveel leuke dingen op andere blogs voorbij komen dus het lijstje wordt steeds langer. Ik wil eigenlijk nog veel meer maar dat gaat niet lukken met de tijd.
Wel heb ik nog een kerststalletje gehaakt, maar dat komt nog in een later bericht.

Ik heb dus nog een plasticzakjeskrans gemaakt voor mijn moeder in de paarse tinten want mijn moeder is gek van de kleur paars.








En nog twee kerstdotees


een kerstboompje







en een sterretje








Fijne Kerstdagen allemaal!


Reacties

  1. wat een snoepies die dotees zeg, ze zijn heel leuk geworden... en die krans voor mams is echt geweldig, wat je met plastik zakken niet kunt maken, echt heel erg mooi..........
    heel veel liefs van Laura.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten