Creatief met kruidnootjes




Het is weer even geleden dat jullie wat van mij gehoord hebben, maar ik ben mijn knutselruimte aan het opruimen. Het vloog me ineens aan.... wat een rommel. Ik heb van alles maar kan niets vinden. Komt dat bekend voor of niet.:))

Ik ben een hamster, echt waar. Ik kan alles gebruiken. Het is nog niet zo erg als het programma op de tv maar ik moet wel altijd aan mijzelf denken als ik het voorbij zie komen. Ik vind ook zoveel dingen op hobbygebied leuk en daarom heb ik ook zoveel. Papier, wol, katoen, vilt, kralen, dingen om te pimpen (halve Aktion), enz. enz. En wil ik met alles wat ik heb nog wat gaan doen, dan mag ik echt wel minstens 200 worden. Het is wel makkelijk zo, je eigen winkeltje, maar het moet wel een beetje een netjes winkeltje zijn.

Maar... er is licht in de duisternis. Ik heb weer een beetje lucht. Het is nog niet klaar maar het begin is er. Mijn zoon kwam van de week beneden en zei: 'volgens mij is er ingebroken bij je op zolder' .... alles is weg!!! Kijk dat moeten we hebben. Heerlijk om straks achter mijn bureautje te zitten en dan wel alles weten te vinden.

En dan is het de kunst om het zo te houden. Net als afvallen. Een soort JOJO effekt. Ik zal het dan toch maar toegeven; Ik ben Laura en ik ben een verzamelaar. :))


Maar ik heb ook nog wel wat knutseligs gedaan. Ik ben afgelopen vrijdag creatief geweest met kruidnootjes.





De traditionele strooigoedkrans. Die maak ik elk jaar. Ik durf hem eigenlijk niet zo goed te bewaren omdat ik bang ben dat er straks beestjes uit kruipen of zo, dus na de Sinterklaas gooi ik hem altijd weg.





En nog een paar glaasjes beplakt. Volgens mijn zoons regelrichte verspilling van al dat lekkers maar ik vind het leuk om te doen, het staat gezellig en het ruikt zo lekker.

En als het donker is ziet het er zo uit. :))











Bedankt voor het langskomen en een fijne zondag!


Reacties

  1. Hoi Laura,

    Ik vind het werkelijk ENIGGGGG!!!! Die krans en waxlichtjes,Heel orgineel!!

    Ach ja, 200 jaar..hihi..met of zonder rimpels,

    herkenbaar hoor...


    fijne week en niet teveel van je kransje snoepen!

    liefs

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb vorig jaar een pepernoten krans gemaakt in gepakt in een plastiv zak geod afgesloten, en hij si er super mooi uit gekomen... me zoontje heeft hem alleen ondertussen in handen gekregn... dus mist hier en daar ene halve pepernoot...maar verder is hij super nog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lau, wat een prachtige krans en lichtjes, echt heeeeel erg leuk zeg. En eigenlijk wel een beetje zonde van al je werk om weg te gooien, toch een keer proberen te bewaren....
    heel veel liefs van Laura.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo,
    Wat een leuk idee, hoe kom je erop!
    Echt, het staat ook wel heel schattig.
    En dat kan ook gewoon i.v.m. de lijm?
    Leuk hoor,
    liefs van Dille.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten