40




Voor de 40ste verjaardag van mijn jongste broertje heb ik deze 40 versierd.

Ik heb er allerlei foto's opgeplakt, ook van toen we klein waren, (en nog heel lief hahaha).
Ik ben de oudste van de vijf. Onderstaand met de nieuw geborene in mijn armen. :))








Het is eigenlijk pas volgende maand maar we hadden afgelopen vrijdag alvast een etentje. De 40 is meegegaan en door iedereen is er wat opgeschreven.


En zo is hij uiteindelijk geworden.





En nog een kaartje voor mijn vriendin.





Bedankt voor het langskomen en een fijne avond!


Reacties

  1. Hallo laura,

    wat heb je de 40 leuk versierd, leuk idee.
    Je kaart vind ik erg mooi.

    Fijne week, groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat enig gedaan laura!!!
    gefelciteerd met hem hoor!!!!!
    ook je kaartje is weer schitterend!
    een fijne week laura!

    lieve gr, marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk gedaan Laura.
    Je kaart is ook prachtig.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten