Foto's van vroeger



Op het blog van Yvonne (http://metbrocantlabel.blogspot.com/2011/09/doe-je-mee-met-het-foto-idee.html) kun je meedoen met het fotoidee. Op haar site staat een link waar je foto's heel oud mee kunt maken, ongeveer 100 tot 150 jaar oud. Als je het leuk vind kun je Yvonne toestemming geven om je foto mee te laten draaien in een diavoorstelling van oude foto's. Wil je meer weten ga dan even voor informatie naar haar blog.

Ik heb wat foto's van mijn knutsels oud gemaakt. Ik vind het er zelf wel erg leuk uit zien zo. Net echt :))








Fijne dag!


Reacties

  1. Ja heel mooi ziet dat eruit, maar uhhhh Laura,
    De bovenste foto komt me wel heel erg bekend voor.
    Ik kijk er elke dag naar, vind het nog steeds een plaatje van een trommel.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Chrissie, ik vond die wel geschikt om een oud uiterlijk te geven. :))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Laura, wat ontzettend leuk dat je mee doet met het foto idee. En dat nog wel met je eigen gemaakte creaties. Dat doe ik je niet na hoor ! Hartelijk dank voor je bijdrage ik zet ze er allemaal bij want ze zijn heel leuk geworden.

    Lieve groet,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten