Romantische post



Op het blog van Jeanet (http://myscrapideas-jeanet.blogspot.com) zag ik vorige week van die prachtige gestempelde geurkussentjes en harten voorbij komen. Als je het blog nog niet kent, wat ik me niet voor kan stellen, dan is het zeker de moeite waard om eens een kijkje te nemen. Een bron van inspiratie en romantiek.

Ik kon het dus niet laten om het ook te proberen. Dus zondag mijn naaimachientje neergezet en aan de gang. En.... het is zo leuk om te doen. Ik heb een geurkussentje voor mijn vriendin gemaakt. Omdat ik het nog nooit gedaan had heb ik wel even heel goed bij Jeanet (af)gekeken hoe ze het gedaan had, dus de eerste is wel een beetje een look-a-like.





Normaal doe ik lavendel in de geurkussentjes die ik maak, maar dit keer wilde ik wel wat anders proberen. Ik heb er rozenbadzout ingedaan. Maar de volgende keer kan het wel wat minder. Het is dat ik hem zondag al gemaakt had en dat hij 2 dagen heeft kunnen 'luchten', want het was wel een beetje te sterk.





De tweede kan ik nog niet helemaal laten zien want die ga ik volgende week kado geven. Wel even een kleine sneak peak. :))





En de derde is al gestempeld en ligt onder de naaimachine. Wel een verslavend werkje hoor! Maar zoooooooooooooooo leuk!!
Voorlopig heb ik er weer even een hobby bij. :)) (en ik had niets om te doen).


Ik ga weer even aan de slag. Een fijne dag allemaal en tot de volgende keer.







Reacties

  1. woh geweldig, ja ik had ze ook al gezien bij jeanet, wat zijn deze kussentjes toch gaaf, echt mooi gemaakt, en wat zal dat lekker ruiken, suuuuuuuuuuuuuuuuper.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die is echt gaaf. kijk ook regelmatig op het blog van jeanet. zij maakt echt hele mooie dingen.
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn supermooi gelukt zeg! Ook ik ken deze prachtige creaties van Jeanet, ze blijven mooi hoor!
    Veel stempel en knutselplezier :)
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jippie, en hij ligt bij mij op tafel te pronken......... wat is ie mooi, en wat ruikt ie lekker, echt een plaatje... nogmaals dankjewel lieve Lautje.....
    heel veel liefs van Laura.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Laura, ze zijn in één woord prachtig!!!!!
    geweldig gedaan,ben benieuwd naar je volgende creatie, groet van Greet

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten