Nieuwe sjaaltjes



Voortaan kan ik mijn sjaaltjes showen op een echte paspop. Mijn nieuwste aanwinst en ik ben er heel erg blij mee.

Ik was vroeger helemaal geen poppenkind. Ik speelde liever met de autootjes van mijn buurjongens en klom in bomen, maar deze pop vind ik wel heel erg leuk. Hoe ouder hoe gekker moet je maar denken.


Als eerste weer een boasjaaltje.





Ook ben ik een beetje aan het experimenteren geweest met als gevolg deze vrolijke sjaal/ketting. Het kan ook makkelijk als sieraad gebruikt worden.








En mijn laatste experiment is gebaseerd op de vilten kettingen die je op verschillende blogs voorbij ziet komen. Het vilten heb ik nog niet zo in de vingers, maar als alternatief heb ik het geprobeerd te breien. De mannen hier vonden het afschuwelijk maar ik vind het zelf wel aardig geslaagd.





De bloem is een klaproos. Een van de prachtige gebreide bloemen uit het boek van Lesley Stanfield.








Bedankt voor het langskomen en een fijne dag!


Reacties

  1. Oh die mannen!!!!!!
    Hartstikke gaaf joh, daar zul je vast veel complimenten op krijgen.
    Ik heb ook zo een Truus, wat heerlijk om je eigen vrouw te hebben hahaha.
    Ik vind je sjaaltjes goed gelukt, dat beloofd wat met jou verzinsels deze winter.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja, mannen, die hebben er natuurlijk geen kijk op! ik vind hem leuk hoor!! allemaal! ze zijn juist heel bijzonder!

    Groetjes, Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Laat je mannen maar kletsen hoor Lau, ik vind ze allemaal even leuk, en wat een idee met die klaproos zeg, heel leuk.........
    veel liefs van Laura.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten