Elk nadeel heeft zijn voordeel




Het laatste weekje vakantie zit er aan te komen. Ondanks dat ik tot nu niet weg ben geweest voelt het toch wel aan als vakantie maar toch ook niet helemaal.
De dagelijkse dingetjes gaan gewoon door en dat is toch anders dan wanneer je in een caravan zit. Maar ja, voor Nederland vonden we het te regenachtig en richting het Zuiden wat we eerst ook wel van plan waren, was vanwege mijn gezondheid op dit moment, geen goed idee.

Een groot voordeel van thuis blijven is natuurlijk wel, dat ik nu in een hele grote 'caravan' zit, met al mijn knutselspullen bij de hand. Anders weet ik nooit wat ik aan knutselspullen mee wil nemen op vakantie en moet ik selecteren. Eigenlijk wil ik alles wel mee. Geen wispelturige knutselaar als ik zei de gek.
Als ik een borduurwerk bij mij heb wil ik eigenlijk liever kaartjes maken en als ik wil breien had ik toch liever wat viltpakketjes meegenomen, pak ik mijn haakwerk dan had ik toch liever wat scrapspullen meegenomen enz.





En natuurlijk dan ook nog het nodige leeswerk. En ik kan je vertellen dat dat niet één boek is. Want stel je voor dat ik het heel snel uit heb, dan heb ik niets meer te lezen. Dus minimaal 10 gaan er wel mee. Het arme oude caravannetje van 42 jaar oud, staat dan wel te kraken op zijn wieltjes. Dus kortgezegd wil ik eigenlijk alles mee! En dat probleem heb ik nu dus wel heel simpel opgelost. Johan Cruijff heeft het al eens gezegd, elk nadeel heeft zijn voordeel en in dit geval is het weer zo.


Nu dus nog één week te gaan met afwisselend wat freubelen en stofzuigen en de nodige andere huishoudelijke klusjes.:((
Onderstaande een collage vol met dingen waar ik allemaal nog mee bezig ben en binnenkort af wil maken. Een bijna AFFO is de biscournu, dan nog een halve boa en een halve Queen Anne's Lace Scarf en een halve zpaghetti tas en mijn boek moet ook nog uit. Dus al regent het pijpenstelen, ik verveel me niet. :))





En kan ik eens rustig gaan nadenken wat ik volgend jaar mee wil nemen.





Fijn weekend!!

Reacties

  1. Jullie ook een fijn weekend, ook ik benut de tijd nu maar om te knutselen, ondanks dat mijn man vrij is. Terwijl we dan maar naar de Tour kijken maak ik afwisselend kaartjes, rozen van papier of borduur ik. Je hoort het al, haha, nog zo een gek ;)))
    Maar we moeten toch iets hè!
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lautje, ik zie al dat je je helemaal niet hoeft te vervelen met al je eigen heerlijke knutselspulletjes...... Wat heb je een prachtige dingen gemaakt zeg, heel mooi...
    een dikke knuffel van Laura.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou je hebt groot gelijk, we maken er gewoon wat van ondanks de regen, we vervelen ons echt niet, je bent lekker met verschillende projectjes bezig en het ziet er allemaal schitterend uit, nog een fijne vakantie toegewenst.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha die Laura, Wat ben je toch een grappig mens.
    Ik zou er niet tegen kunnen als ik zoveel dingen tegelijk om handen had.
    Nu dus mijn quilt en een hoofd die een nieuwe beer aan het verzinnen is.
    Dat is even al, en dat is meer dan zat.
    Meid, je treft het met het weer en vooral met je gezondheid.
    Ik hoop dat je snel weer de zon ziet, letterlijk maar vooral figuurlijk.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten