Groninger meebreideken




Ik heb weer een paar blokken voor mijn deken gebreid. Alleen er moeten er 3 over. :(
Ik heb een bol verkeerde wol gebruikt. Het laatste blok heb ik expres doorgebreid zodat ik kon zien of er verschil was. En ja dat is er. De blokken zijn fijner.
Eerst even verder met wat nieuwe blokken en dan doe ik ze over. Blok 9 is goed maar 10, 11 en 12 moeten dus opnieuw. En net op de foto zag ik dat er in blok 11 ook nog een foutje is geslopen.


Blok 9





Blok 10




Blok 11





Blok 12




Bij blok 12 kun je het verschil goed zien. Precies in de midden ben ik met de 'goede wol' verder gegaan. Er is een beetje kleurverschil en de onderkant is dus fijner dan de bovenkant.
Eén voordeel, ik heb heel lang gepuzzeld hoe ik de patronen moest breien en als het goed is brei ik ze zo opnieuw. :)
De legendarische uitspraak van Johan Cruijff klopt dus: "elk nadeel heeft zijn voordeel".


Fijne dag allemaal.



Reacties

  1. Ze zien er leuk uit Laura.
    Ik laat een paar patronen weg,en kijk zelf in mijn steken boeken voor anderen.
    De kabels vind ik te ingewikkeld.
    Ik deed niks anders dan uit halen,ik heb ze nu aan de kant gelegt.
    Maar ik maak niet dezelfde blokken.
    Groetjes Hetty,

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten