A Girls Day Out blok 11





Het is alweer het einde van de maand dus weer tijd voor een update van de Girls Day Out quilt. Dit was mijn laatste blok, 'de patchworkwinkel'. Het naaimachientje heb ik er even los bovenop gelegd.

De stitcheries die om dit blok heen horen ben ik opnieuw aan het maken. Achteraf vond ik de stof waar ze op genaaid waren toch niet zo mooi en ga ik ze nu op de stof maken waar ik alle andere stitcheries ook op genaaid heb. Zo is het geheel veel mooier.


De bovenste blokken van de bovenkant van de quilt heb ik al aan elkaar genaaid. En na veel passen en meten moet ik zeggen dat het nu wel leuk wordt. Voor een beginnende quiltster ziet het er niet slecht uit.
Het doorpitten van de gehele quilt wordt een klus voor volgend jaar. Zo gauw de hele bovenkant in elkaar zit laat ik een fotootje zien. :))








Prettige dag!


Reacties

  1. Hello Laura,
    it is simply beautiful!
    KATRIN W.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind hem geweldig Laura , wat word het gaaf allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het prachtig Laura.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig Laura, wat goed dat je de quilt toch veranderd.
    Je blijft er anders toch tegenaan kijken en spijt krijgen achteraf.
    Misschien volgend jaar samen eerst de quilt door quilten?
    Dus steeds een afspraak maken welke deel er af moet?
    Zo stimuleren we elkaar wel natuurlijk en als het niet lukt, kunnen we elkaar helpen!!!
    Oh ja, je krijgt straks mail hoor, maar mijn g mail ligt eruit!!
    Knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig blok! Lekker dat je nu alles in elkaar kan zetten. Succes met de laatste loodje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is schitterend Laura. Geen jaar wachten hoor met doorquilten. Ben zo benieuwd hoe die is als hij af is.

    liefs Meijra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love every work that I have seen in your blog. So beatiful!! I follow you.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten