Hup Holland Hup




Dit is een foto van mijn oudste zoon toen hij ongeveer 1 1/2 jaar was. Ik vond hem van de week toen ik wat in een laatje opzocht. Wij waren toen op vakantie en er was WK voetbal (1990). Het truitje wat hij aan heeft had ik zelf gebreid en aangepast aan babyformaat want het officiële patroon ging vanaf kleutermaat.
Omdat het Nederlands Elftal vanavond moet voetballen vond ik het leuk om deze foto te plaatsen. Enne... mijn zoon gaat niet kijken want die heeft helemaal niets met voetbal en hij vond het vreselijk dat ik hem toen zo'n truitje aangetrokken had. hahaha..


Prettige avond en voor de voetballiefhebbers veel kijkplezier!


Reacties

  1. Ohh wat een prachtige foto.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhhhhhhhh wat is dat lief!!!
    Wat een scheetje en toen zag je echt aan die ontdeugende snoet niet dat hij moeite met de kleur had hahaha.
    Meis, nostalgie, heerlijk!!!
    Knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach die Lennart, die schaamt z rot natuurlijk......... maar wat een heerlijke foto, wat een poepie toen,he, en ik vind het een hartstikke leuk truitje hoor... hij hoeft zich nergens voor te schamen.........
    liefs van Laura.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten