Award



Ruim een weekje geleden heb ik deze award van Gea (Crea Gea) gekregen.
Gea nogmaals heel erg bedankt, ik vind het heel lief van je.

Hij staat er nu pas op want ik ben niet zo handig met het plaatsen van awards en moet dus even wachten tot zoonlief even tijd heeft om het voor mij te doen.

Nu is het de bedoeling dat ik deze award doorgeef aan 10 medebloggers. Ik vind dat altijd zo moeilijk om te doen want ik vind de blogs allemaal heel erg leuk en ik doe van een ieder weer leuke ideeën en inspiratie op.
Dus deze award is voor iedereen die mijn blog leest en die hem er af wil halen.

Fijne dag verder.

Reacties

  1. Gefeliciteerd met je award Laura.
    Hahaha, ja je hebt gelijk, dit is gewoon een mooie manier om je award weg te geven.
    Hoe kom je op het idee??????????
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, hoe zal ik nou op dit idee komen hahahah.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten