Tromgeroffel........


En hier ben ik dan, het berentaartje wat nu bij Chrissie woont. :)

Mijn maaksel is een combinatie geworden van verschillende dingen die wel eens voorbij flitsen op internet of blogs. De stapel speldenkussentjes met berenkopje is natuurlijk een idee van Marijke van Ooijen. De meeste van jullie kennen haar wel, zij maakt echt de prachtigste beren, muizen en andere dingen met vooral een nostalgische tint. Haar link staat op mijn blog.
De trommel had ik bij Monie gezien, die er een kersttrommel van gemaakt had.
Zo doe je toch allerlei ideeën op bij elkaar. :)


Ik heb mij lekker uitgeleefd met allerlei stofjes, lintjes en kantjes, met als resultaat deze berentaart op trommel. Met Chrissie als berenmoeder kan deze berentaart geen beter huisje treffen.
Hij kan dus gewoon voor de sier neergezet worden maar het kan natuurlijk ook als speldenkussen gebruikt worden. (au!!!).

Nog wat detailfoto's





Nog even afscheid nemen van vriendje Speldenbeer



Bedankt voor het langskomen en prettige dag!

Reacties

  1. och laura heb je een lekbak voor me mijn hele werktafel is nat van het kwijlen hihihihi wat is die gaaaaaaafffffffffffff

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is prachtig, wat een creatief idee om zulk een combinatie te maken,
    fijn weekend van Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jullie wel dames. :) Marijke zal ik een slabbetje voor je naaien hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi laura!
    ik ben er helemaal verliefd op.

    Liefs Meijra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal geweldiggggggg Laura die stijl ben er gek op !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig het berentaartje dat je hebt gemaakt.
    Ik volg al een poosje jouw weblog en ik vind dat je prachtige dingen maakt.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi beren taartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank julie wel allemaal voor de leuke en lieve complimenten! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja dames, ik ben de gelukkige eigenaresse nu van deze schitterende berentrommel.
    Je kunt blijven kijken, overal zit wel iets grappigs.
    Zelfs onder de trommel staat Handmade bij Laura, zo leuk!!!
    Op naar een volgende swap Laura, helemaal te gek leuk!!!
    Dikke knuffel Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten