Be my Valentine


Maak een kaartje, doosje of ander projectje voor je lieve Valentijn! Dit was de Valentijnchallenge van Double Dutch.

Ik heb een tasje vol met liefde gemaakt.
Het is een tasje dat open kan met daarin een mini-boekje en nog een vakje waar een briefkaartje uitsteekt.
Op de voorkant van het tasje heb ik mij heerlijk uitgeleefd met de naaimachine en roosjes, kantjes, bloemetjes, knoopjes, pareltjes enz.


Ik heb het even op twee verschillende ondergronden gefotografeerd zodat je het kant beter kunt zien.



Wat details van de voorkant



De binnenkant heb ik eerst bestempeld en daarna versierd met wat 'oude' poëzieplaatjes en daarna het mini-boekje er in geplakt.






In het zijvakje zit de post voor de Valentijn.



De achterkant van het tasje heb ik nog versierd met een mooi nostalgisch plaatje en een strik.


Reacties

  1. Oeeeeeeeeee wat een mooie tas.
    En??????????????? wie is jou Valentijn?
    Oh nee dat is de verassing.
    Laura, werkelijk schitterend is je tasje geworden, je bent een kunstenares!!
    Dikke knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit adembenemend mooi Laura! Daar blijf je toch naar kijken... Zó sfeervol! Hier ben ik gewoon weg van!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jullie wel, ik krijg er een kleur van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig tasje Lau... het is weer een kunstwerk geworden zeg, het is zo leuk om al die verschillende materialen te zien die je er in verwerkt hebt.. en wat een werk weer zeg, maar het is een plaatje.
    Dikke kus van Laura.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou Laura...je krijgt van mij een groot compliment want ik vind het gewoon helemaal geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Laura's Frutselblog???....als ik jouw was zou ik je blog ombenoemen in Laura's schitterende creaties of zo...wat een prachtig tasje heb je weer gemaakt Laura...al die mooie details..en kleurtjes... .schitterend!!..gheel mooi gedaan hoor!!
    groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is een geweldige gave tas geworden Laura!! Een echt blikvangertje!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou Laura, je hebt je echt helemaal uitgeleefd op dit tasje!!!

    Super!

    Alles uit de kast gehaald!

    En.....ook weer gezegend met een laag sneeuw?

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeempie Laura wat schitterend, ik heb zo zitten genieten, de vorm, de kleur, de plaatjes, de embellies wowww dit is op en top Valentijn, Super mooi boekje !!

    Gr, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank jullie wel allemaal voor de leuke en lieve complimenten

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten