Verfluchtsnuiver


Ja dat doe ik op het moment al een paar dagen, verflucht snuiven. En ik vind het nog lekker ook. Vorige week hebben wij door het hele huis nieuwe ramen en een nieuwe deur gekregen. En ik als "schilderopperhoofd" kan aan de bak. Het mannetje is van de andere klusjes in huis en het schilderen is mij met de paplepel ingegoten. Dus even geen knutselarij maar andere creatieve bezigheden. Alhoewel ik tussendoor toch nog wel aan het borduren ben en een sjaal aan het breien, en en en ..... :). Ik kan het toch niet laten hahaha. Dus schuren, stofzuigen, soppen, in de grondverf zetten, weer schuren, weer stofzuigen, weer soppen en dan eindelijk hoi hoi in kan beginnen.
Het halletje is nu klaar. Gelijk het toilet ook maar meegenomen, was toch bezig. De verwarming en de panelen van de deur.
Vandaag in de woonkamer aan de voorkant weer hetzelfde liedje. Maar wat wordt het weer mooi, en het hele huis ruikt zo lekker fris.
Ik heb de boel nu opgeruimd en zit uit te zakken. Best vermoeiend hoor als je het niet elke dag doet. Het is net "Zumba" maar dan anders hahaha.
Vanavond de rolgordijntjes er weer voor en de plantjes voor de ramen en de voorkant is klaar. Morgen de andere kant van de kamer en dan boven nog. Ik blijf dus nog even lekker door snuiven.

Halletje


Woonkamer

Reacties

  1. Dat ziet er geweldig uit Laura....en wat knapt het op als je lekker een verfje eroverheen doet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met ale verferij, als je eenmaal bezig bent ben je vaak niet meer te stoppen!
    Het ziet er mooi uit!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Petje af hoor Laura , echt wat een karwei zeg maar het is schitterend, vind de kleurencombinatie helemaal super en je treft het ook nog wat weer aangaat. Lekker droog vandaag en morgen !!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten