The Circle of Friends Award

Ik heb een award gekregen van Maris
Hartelijk bedankt Maris, ik ben er trots op hoor ik hem gekregen heb en zo leuk wat je over mijn blog geschreven hebt. Ik ga er gewoon van blozen.



Dit had Maris over mijn blog geschreven.
"En de tweede award wil ik graag geven aan Laura, zij heeft een weblog waar ik nog niet zolang lees en vooral kijk, maar waar ik veel inspiratie op doe. Laura maakt de meest fantastische kransen, kaarten en andere frutsels en plaatst daar erg mooie foto's van op haar log".

Het verzoek is om deze award door te geven aan twee medebloggers. Ik vind het altijd best wel moeilijk om te kiezen, want zoals je aan de zijkant van mijn blog kunt zien volg ik heleboel leuke blogs, en verdiend iedereen eigenlijk wel een award.
Maar ik heb een keuze gemaakt en ik ga hem doorgeven aan:

Ellen met haar blog Nostalgische Tijden.
Ik heb in een eerder berichtje al geschreven dat ik graag op haar blog kijk. Ze maakt prachtige creaties met een nostalgische tint. Op het moment heeft Ellen haar oude liefde weer opgepakt en gaat poppen en beren maken. Ik kan niet wachten op al het moois.

en de tweede award gaat naar Margreet. Margreet maakt schitterende viltcreaties. Ik vind het altijd heerlijk om op haar blog rond te neuzen en te kijken wat ze allemaal weer voor moois gemaakt heeft.

Bij deze is the Circle of Friends Award voor jullie, je mag hem op je blog plaatsen (als jullie dat willen natuurlijk) en je mag hem doorgeven aan 2 andere bloggers.

Reacties

  1. Gefeliciteerd Laura met je award!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je prijs en het hier idd erg leuk !
    Fijne dag , groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Laura wat ben ik ontzettend blij met deze award, precies wat ik even nodig had !!
    Ik waardeer het enorm en zal hem vol trots op mijn blog plaatsen, dank je wel !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Graag gedaan Ellen, je hebt hem verdiend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waaaaa Laura, dankjewel voor je award! Ik zie het nu pas dat je aan mij hebt gestuurd! Heel erg bedankt. Ik had er laatst ook 1tje gekregen van Chantal maar krijg het niet gekopieerd naar mijn site. Heb je enig idee hoe het werkt? Je maakt weer prachtige dingen Laura! Genot om weer op je blog te spieken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel Margreet. Ik lees het nu pas. Ik heb je een mailtje gestuurd.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten