Speldenkussentje en nostalgie


Toch nog even tijd gehad om een speldenkussentje te maken. (nieuwe tic?????). Ik moet zeggen ik vind ze wel erg leuk hihihi, en de zolder is weer een beetje leeg. :)


En even mijn nieuwe aanwinst showen. Ik was er al heel erg lang naar op zoek. Een ouderwets kindernaaimachientje, maar in een kringloopwinkel nog nooit tegen aan gelopen. Deze heb ik via Marktplaats gekocht. Het was precies wat ik bedoelde en ik ben er erg blij mee. Uiteindelijk gaat hij verhuizen naar mijn "atelier", maar voorlopig mag hij hier beneden nog wel even pronken.


Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer.

Reacties

  1. Wat een schattig speldenkussentje!
    Verkoop jij ze ook??

    En de naaimachine is zooooo leuk....maarre...doet hij het ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hoor Marijke ik ga ze ook verkopen. En de naaimachine doet het echt. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten