Taartpuntjes

Het was vandaag te warm om op de zolder te knutselen, dus met wat vilt naar beneden vertrokken. Ik heb twee cakejes gemaakt maar het was al een beetje te laat voor een mooie foto, het resultaat was niet meer goed te zien. Morgen bij daglicht nog een keer een poging wagen. Wel vond ik het leuk om onderstaande taartpunten in mijn blog te zetten. Ik heb ze begin dit jaar gemaakt. De taartschalen had ik bij de Kringloop gevonden om de taartpuntjes een beetje leuk te presenteren.



En dit setje had ik voor mijn moeder haar verjaardag gemaakt.





Bedankt voor het langskomen.
Groetjes van Laura

Reacties

  1. Wat een heerlijke puntjes Laura! Mooi gepresenteerd op de glazen schaal. Echt een romantisch plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou dit ziet er weer geweldig uit en zo leuk met al die andere gezellige spulletjes op die schaal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jullie wel Monie en Marijke :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ze zijn gaaf geworden je taartpuntjes! en heel leuk gepresenteerd zo!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten